En femení (abril 2014)

dimarts, 8 de març del 2016

Sota un nom de dona es troba allò que el meu país vol.
Sota un nom de dona es troba allò que jo estime.
Sota un nom de dona es troba allò que m'ha vist nàixer.
Sota un nom de dona es troba allò que em dóna vida.
Sota un nom de dona es troba allò amb què lluite,
Sota un nom de dona es troba allò que m'ha donat la vida.
Sota un nom de dona es troba allò amb què jo gaudisc.

Llibertat. Estimada. València. Música. Paraula. Mare. Vida


Samuel F. (samuelfenollosa.blogspot.com.es)

1 comentarios:

  1. M' ha encantat i quan he arrivat al final i he vista a que es referia ja... genial
    En mitat de la clase de filososfia he soltat alaaa que guay

    ResponElimina

Vuestros comentarios alimentan el blog, así que ¡no os cortéis!

 
JOVES LITERARIS © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions